2008-05-27

Bygglovet inlämnat!

En otroligt stressig dag har det varit idag. Jag vet knappt vart jag ska börja. Först var det morronbadet för stoffe som vanligt. Och efteråt ville K köpa godis till stoffe för att han varit så duktig på badet. Så vi åkte till willys o fixade det. Jaha sen så var det hem för min del. Peter hade då besiktat chryslern. 2 stycken 2:or fick han, på frambromsarna. Jaja inte så värst farligt kändes det som. Peter mekade med bilen tills han skulle till tandläkaren vid ett. Och jag gjorde lite ärenden. Sen hände det saker runt J. här så det var lite bökigt. När barnen kom hem från skolan så fick jag åka ner o köpa en top till iza att ha som scenkläder ikväll på en grej hon ska vara med på. Och klockan bara snurrar fortare o fortare. Skjutsning av barn, och sen dags för att åka o göra kursavslut. Hade inga stora förhoppningar om det. Ok bara 2 saker som vi behöver "träna mer" på enligt protokollet och ett MVG, resten VG.
Men för att räknas som att ha genomgått allmänlydnadspasset tror jag att man ska ha VG överallt. Våran instruktör har ju inte gjort alla moment heller med oss. Mitt helhetsintryck av kursen är inte bra och det har inte ens varit roligt. Sen var det väl bara en enda som han ansåg kunde gå direkt upp till nästa nivå,alltså tävlingslydnad. Av 8 kursdeltagare en enda som han anser platsar där.
Jag o wilma ska inte upp på tävlingslydnad för jag vet inte ens om vi vill gå den kursen. Och vi är inte där än för det är mycket kontaktövningar som behövs istället.

Inga kommentarer: