2008-07-21

MIRA är borta!


Mira våran 9 veckors gamla kattunge är borta sen över ett dygn. Vi har letat i närområdet utan resultat. Så nu har jag satt in annons på internet o vi får fortsätta leta imorron.


Det är så tråkigt detta. Hon är izabelles favorit. Om 3 veckor ska kattungarna flytta och så händer detta! Eventuellt skulle vi behålla en kattunge o det stod då mellan mira och iris. Hon är tecknad som en birma och så fin! Vi får väl hoppas att om nån nu "tatt hand om henne" inser att katten bör komma tillbaka till sitt hem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ingrid!

Tack för ditt svar om min katt som kissar i sängen. Hon har bara bott hos oss i en vecka.Första natten kissade hon. Och sen två nätter till. Och så idag. Men det är som sagt bara i min säng. Annars går hon i lådan.

anna m sa...

Ingrid jag förlorade plötsligt en så liten katt och de brukar ju inte gå frn mamman. Den var fast i ett dräneringsrör i källaren som ledde till en dagvattenbrunn. Han kom ut efter en vecka svårt skadad. Kolla överallt där hon kan ha krupit in.

annorlunda mamman sa...

jag mailade dig carina. Hoppas att mailet kom fram. Jag skulle hålla stängt till sovrummet om jag vore du och ge henne extra mycket närhet den första tiden.
Kram