2009-08-16

söndag...

Igår hände nåt med min diskmaskin. Körde rengöring i den sent igårkväll o efter det fick jag köra diskmaskinen tom flera gånger innan lukten i den försvann. Med 4 barn som bor hemma blir det en himla massa disk. Kör ju normalt minst 3-4 fulla maskiner per dag här så man får ju ett diskberg som heter duga när den inte kan gå ständigt.
Uppå det migränanfall som också hette duga....kom plötsligt när jag körde bil o sen hjälpte inte medicinen riktigt som den skulle.

Det som var kul idag var allafall att iza vann ett pris i en teckningstävling, som en konstförening här hade anordnat. Så det kom hemleverans här med priset, som bestod i ett biobesök. Kul för henne. Vi var alltså på konstutställning idag med barnen. Trevligt var det.
Simträningen för tjejerna startade, vilket är bra.

Den här höststormen vi har här, eller vad det nu är känns i kroppen. Hemsk ledvärk med andra ord. Nej nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen.

2 kommentarer:

Mib sa...

Hej vad kul att du börjat skriva i din blogg igen :-)

annorlunda mamman sa...

Tack ska du ha min vän.