2009-08-26

vissa människor....

har en speciell plats i ens hjärta. Idag när jag o C. hade handlat o C. hade satt sig i bilen så träffade jag goa K.
Lärde känna henne när jennifer var liten. Allt sedan dess när jag träffar henne kommer hon fram o kramar om mig. Och jag kramar henne såklart. Det finns en del människor som kommit in i ens liv som, ja det kvittar om det går många år mellan gångerna så finns de liksom där och de betyder mycket. Och de får en särskild plats i ens hjärta.

Hon berättade nu att hon skulle gå i pension, hoppas hon får fina år framöver. En go människa som alltid brytt sig om mig. Och platsen i mitt hjärta kommer alltid finnas kvar. Och jag tänker på de där människorna som får den där speciella platsen i ens hjärta, ja förutom sina barn då för de har ju så oändligt stor plats i mitt hjärta.

1 kommentar:

Lindelou sa...

Sådana människor ska man vara rädd om:-)