2007-09-24

iza sjuk o fönsterfoder...

idag är iza hemma från skolan. I fredags hade hon gråtit mest hela dan i skolan så hennes lärare E. pratade med mig o undrade lite.
Jag berättade om hennes trassel med lederna. Vi skulle ju få remiss till habiliteringsgymnast o jag hoppas verkligen att den tiden kommer snart.
Under helgen har hon haft det jobbigt o behövt få medicin.
I morse var det lika illa och 5 minuter efter att vi tagit beslutet om att hon får bli hemma idag....ja då var det färdigt igen. Massor av gråt o en iza som inte orkar med sig själv riktigt.
Fick henne allafall att gå o vila under täcket.

Sen mitt upp i alltihopa nu kommer peter o pratar om fönsterfoder. Jaha ska man ha det också....vad det ska vara jobbigt då med massa beslut när man känner att man inte riktigt orkar med det.
Jaja man får väl se det positivt att det håller på o hända nåt med fasaden eftersom han snackar fönsterfoder :)

I em åker han o stoffe på sitt vanliga måndagsbad på rehabbadet på sjukhuset.
Så idag blir första gången jag inte hämtar stoffe på skolan.

Inga kommentarer: