2008-04-30

katalysator och migrän

I morse vaknade jag av ett hemskt migränanfall. Peter hade jobbat natt o det var inte läge att väcka honom. Evelina är ju ledig från skolan denna veckan. Så hon fick gå till skolan med stoffe o vi fick ställa in känslan-besöket idag nu på morronen. Tack o lov har vi förstående skolpersonal.
Sebbe o vi hade bytt bilar med varann idag eftersom vi skulle till örebro på em. Jaha o medicinen ligger kvar i bussen sen igår. Typiskt eller....
Jag däckade i soffan så snart stoffe hade kommit iväg till skolan. Ja inte orkade jag hålla mig upprätt många minuter så eve hjälpte mig ju med stoffe. Sebbe kom hem på sin frukostrast på morronen vid 9 så jag kunde ta medicinen. Han la den på bordet i vardagsrummet,sen trodde jag att han drog iväg. Nejdå min gulliga son ger mig ett glas vatten o ställer där åt mig så jag ska slippa släpa mig upp för att ta medicin. Så jag kunde ta min medicin,somnade om o den gjorde väl verkan. Det är hemskt om man tar sin migränmedicin för sent i ett anfall.
Vid 12 kunde jag allafall ta mig upp o köra en maskin disk här hjälpligt. Eve gick sen o hämtade stoffe. Senare på em körde vi in till örebro o handlade lite. Biltema o katalysator. Nu kan väl typ alla hålla tummarna att det är sista felet på forden.
Köpte även en ny fin fleecetröja åt stoffe att ha nu på våren. Annars var det inte så mycket vi köpte. Jo på JULA köpte jag oss en elkabelvinda att ha utomhus.

Inga kommentarer: