2009-01-06

äntligen sista frysen ute....

så himla skönt... idag bars den sista frysen ut. Snart kan jag ordna upp i de igen. Och nu har jag pratat med min svåger om källargolvet och min syster. Insett att vi nog skjuter det på framtiden o ser till att ordna dit spegelgarderoberna istället.
Jaja....man kan inte få allt.
Istället fick vi ett annat problem. Vardagsrumstaket måste stadgas upp. I steg 1 blir det att sätta reglar och stötta upp det. Senare ska limträbalkar dit men de måste ju beställas och det lär ta ett tag att få hem de. Så imorron blir det steg 1 i det projektet.
Så jag o tjejerna har möblerat om ikväll för att få plats för de att jobba på imorron.
På sikt måste även jennifers golv rivas upp för att förmodligen är det en rolig liten balk som gett sig. Jaja det är inget att hetsa upp sig för....det ordnar sig!

Inga kommentarer: