2010-03-07

äntligen...

så har jag beställt en ny färgskrivare. Hoppas den har snabb leverans nu bara och hoppas på att den verkligen är så bra som "reklamen" sa nu då. Så att vi äntligen ska kunna skriva ut färg igen. Det går ju åt en del bilder här så då behöver man ju verkligen en färgskrivare. Hade ingen lust att köpa en sprillans ny färglaser igen. Vi har ju en men all toner är ju slut i den. Får se hur vi gör med den, kasserar o köper en ny färglaser så småningom eller köpa toners. Toners är ju lika dyrt eller blir ännu dyrare t.om än en ny färglaser.

Och när nu skrivaren kommer ska jag göra ett energiskt försök med boardmaker.

1 kommentar:

tess sa...

Va någon fjortis som undrade hur jag kunde sitta med BH och trosor i headern.... jag bryr mig igentligen inte men jag fick ändå ett uppslag...

Ja de finns gnäll om allt... man måste få skriva om det man vill... för mig är det just MIN blogg och jag skriver för att få ur mig... jag tror ändå jag hjälper någon... vi som har barn med FH gnäller väl jämt enligt andra... att vi inte kan ta en jobbig fas osv.... Men så är det inte för oss.. våra liv är inte enkla... PUNKT.

//Tess