2010-03-12

pysselrum...

När izabelle gick med pappa hem från fritis igår hade hon talat om för honom hur hon hade planer för vårat hus. Hon ville antingen att han skulle bygga ut huset, ordna en pysselhörna nånstans eller att vi säljer huset och flyttar till ett annat hus. Ja hon är ju en aning rolig. 9 år gammal :)
Så när de kom in här så sa hon till mig att ja du mamma jag har pratat med pappa nu och han var inte så road av en av de här idéerna. Så berättade hon för mig också men mig nöjde hon sig med de versionerna utom att flytta. Så sa hon att pappa var nog inte så road av att bygga ut huset för att ordna en pysselhörna.

Ok sa jag, jag ska fundera. Sen sa jag till henne att jag vet ju vart vi kan ha en pysselhörna. Pappan hade ju tänkt på samma ställe som jag gjorde.
Så när vi blir friska här ska vi ta tag i det. Hon blev ju eld o lågor såklart att det skulle gå att ordna.

Själv är jag sjuk här nu och det sitter i. BLÄ jag avskyr att vara sjuk. Nåväl det blir väl snart bättre får man hoppas.

1 kommentar:

Nina sa...

Go 9-åring! :) Vad bra att det går att fixa en pysselhörna så ni slipper flytta.. ;)

Krya-på-kramen!
Nina