2007-08-13

idag...

har vi hunnit med ganska mycket här. 3 lass till tippen med våran rötna balkong o annat renoveringsskräp.
Köpt virke till lekställningen har jag o sebben gjort. Ujuj just då var det ingen höjdarstund att ha med de små på brädgården. De satt i bilen där vi lastade i men ändå...lite svettig kan man bli.
Sen som ett trollslag när jag var in o betalade så pratade sebben med de o fick de att vara så lugna på vägen hem. Vi var tvungna att köra med öppen baklucka....då måste man köra riktigt riktigt sakta med långa bräder.

Allafall nu är mer stomvirke o själva trallgolvet här o skruv är inköpta. Imorron kl 7.30 kör de igång med lekställningens fortsättning.
Peter o sebben ska jobba tillsammans med den.

På kvällen var vi hem till kusin Johan. Stoffe har aldrig varit intresserad av andra bäbisar. Men vad kul han hade ihop med johans lille pojke. Det var så härligt o underbart att se.
Vi gav bort stoffe o iza´s lilla rutschkana till johan o evas pojke. Nu ska de ju få en riktigt stor rutschkana o behöver inte denna längre.
Johan lekte med stoffe för fullt o det var nog de mysigaste stunderna den här sommaren att se stoffe skratta så mycket o må så gott.
Tack johan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
Det här är egentligen ingen kommentar att publiceras, men jag har glömt av eller tappat bort din mailadress.

Lösenordet till bloggen får du om du mailar mig. linda@wikh.se
Efter fredagen är det; gushallbl@student.gu.se
som gäller, för jag kommer bli nätlös ett tag efter att jag flyttat. Då kommer jag koppla upp mig på det trådlösa nätverket på biblioteket.