2007-12-22

som ni ser....

så svischar tiden bara iväg här och jag har inte hunnit blogga på ett bra tag här. Skrev ett inlägg för ett tag sen men så försvann det bara o då blir man lite less.
2 dar kvar till julafton eller 1.5 dag rättare sagt. Städningen är i princip klar. Mest bara köksgolvet o undanplockning kvar.
Imorron blir det julhandling ja maten alltså o de sista julklapparna som är kvar.
Ska köpa en sak till åt eve,en sak till åt sebbe o sen några småsaker till de allihopa.
Puh alltså...o kanske nåt mer till peter.
Men jag o evelina ska börja dagen tidigt o ta julhandlingen av maten direkt på morronen.
Måste köpa nåt till min mamma o min bror också. Men jag har redan bestämt VAD jag ska köpa så det är mest att få till det. Färdigkokt julskinka blev det. Peter hade fått kupong på jobbet att lösa in på ICA i dfs och de hade i princip bara färdigkokta. En scan piggham blev det.
Jag är inte överförtjust i de färdigkokta men det ska väl bli bra det med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!!!!

Vad kul att du skrev i min blogg!
Tror du jag tänkt på dig ibland ska du veta!! Åhhhh vad kul att du skrev. Man säger alltid att man ska ringa sen blir det aldrig av. Typiskt. Kul att se att erat liv tickar på. Vi kan väl ringa nån dag & verkligen prata?
Kramar i massor från Marika