2008-09-30

migrän,kurs o storröj

ja fast i en annan ordning då förstås. Storröj i stoffe o izas rum. Det blir nog bra när det blir klart men jag räknar med att detta tar 3-4 dar. Garaget blev i princip klart idag. Nu ska ju bara insidan fixas med. Elen ska snart börja dras.
O så kurs då. Jag tror jag var lite för splittrad idag o det känner wilma på stört. Visst hon gjorde momenten som hon ska men jag fick skäll för att jag pratar för mycket och det fick 2 till av oss också. Vi pratar för mycket o då pratar jag nog minst med wilma i familjen. Jaha bara träna på att vara ännu tydligare o prata inte alls typ.
Jahopp vi får ta nya tag tills på torsdag. När jag kom hem hade jag migrän. Nu ska jag strax sova o ta mig en tablett för jag har ju såklart trott att det ska gå över....vilket det INTE gör.

Inga kommentarer: