2007-07-18

mera hova....






vi träffade agneta i hova. Jag brukar inte visa så många bilder på mig själv,hatar att vara med på kort. Gillar mer att vara bakom kameran. Men jag tycker ju att ni som läser här ska få se ett kort på min son,mig o agneta. Sonen är såklart killen i keps.(alla andra som råkat hamna på bild här ber jag om ursäkt till)



Vi var i hova i söndags o det var en riktigt kall dag men trevlig ändå. Årlig tradition i den här familjen att åka till hova riddarvecka. Vi besöker dock inte riddarspelen,det blir alldeles för jobbigt för stoffe o iza. Men de älskar att leka i riddarparken. Sebben köpte ett fint rött hjärta åt lillasyster izabelle som hon fick i hova. Jag skulle ta hand om det när hon skulle leka. Och vad händer jo jag,agneta,sebbe o peter sitter o pratar. Jag o agneta ska gå till våra bilar o hämta kläder o lite mat. Några timmar senare kommer jag på "halsbandet".
Då lyssnade vi på det här bandet

Jag o jennifer gick bort o letade o sebben kom också dit. Efter kanske 10 minuters letande kommer en man fram till mig o säger "letar ni efter något" jo säger jag det gör vi. Så tar han fram halsbandet o så säger han "det är nog det här ni letar efter"
Så berättar han att de hittat det o hållt sig runt där i flera timmar ifall nån skulle dyka upp. Vilka snälla människor det finns o det sa jag till de.
Trötta mammor ska inte ta hand om barnens halsband är väl nåt det här lär en.
Och att det är allt bra underbara människor som man stöter på mellan varven också.


1 kommentar:

Anonym sa...

Din Agneta påminner lite om min Nancy...