2007-07-29

vilket väder...

jag satt o kollade vädret nu ikväll o överallt verkar det som att imorron ska det vara 14-15 grader. Överallt där vi hade tänkt åka alltså. Skara...14 grader,varberg/falkenberg 14-15 grader och ja här ska det också vara 14 grader. Är detta juli?
Vart tog värmen vägen...den som vi så väl behöver för att orka med en kall o mörk höst o vinter.
Peter har semester i 2 veckor till o nu reser han ju bort med 2 av barnen på onsdag-söndag. De ska på musikfestival.
Jag,stoffe,iza o sebben blir hemma här. Sebben jobbar ju o jag kan inte ligga i tält i 4-5 dar.
Och det skulle för övrigt aldrig gå att göra det med stoffe o iza heller.

Skara sommarland vill barnen till....jaha med 14 graders värme...nä tror inte det. Det är ju knappast meningsfullt att betala dyra pengar för att gå in o frysa.
Sen skulle vi ju neråt havet men det är ju samma där vilket nöje är det när vädret är så här.
Så om det där fina vädret nu bestämmer sig för att komma på onsdag-lördag så avböjer jag. Då kan det gott vänta tills vi kan åka nånstans igen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har fint väder i Kristinehamn...

Anonym sa...

Ja..vart har sommaren tagit vägen? Jag vet inte. Vi har inte gjort något roligt i sommar.... det har ju regnat hela tiden. Eller blåst. Eller regnat och blåst.