2009-02-07

Migrändag

Idag vaknade jag av en hemsk migrän. Tog medicin av 2 sorter och tyvärr tog jag det försent så det blev som det blev om man tar för sent. Alltså kräks man! Och jag bara hatar att spy. Sen somnade jag väl o sov lite på fm och peter fick ta hand om allt här. Men han var ju inte speciellt pigg han heller. Vid ett-tiden var han tvungen att lägga sig o vila. Så jag la mig i soffan istället. Att stoffe inte heller mår bra just nu gör väl inte saken bättre. Sen kom sebbe o jennifer in här en stund och de tog med sig iza till de. Och det var ju snällt eftersom jag behövde hjälpa stoffe då o peter mådde dåligt.
Senare körde sebbe hem iza. Migränen höll i sig som en diffus dimma hela dagen. Nu ikväll har peter kunnat greja lite i vardagsrummet. Han har fått tillbaka lite energi.
Evelina är i ånnaboda på läger och effie har stråk-grejs i helgen även om hon är på hemmaplan.
Imorron har hon konsert så hoppas att vi är friska och ok då.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh din stackare! Hoppas du mår bättre idag. Kram!

annorlunda mamman sa...

idag är det söndag och idag mår jag bättre monica. Tack för omtanken.
Kram

Anonym sa...

Migrän suger du Ingrid. Jag har fått bra medeciner för det. Frystorkade piller som heter Maxalt Rapitab. Har ju provat några under åren & dessa är bra.

Må gott & krama familjen!!