2009-02-02

Ny vecka

Dagen inleddes med att jag körde evelina och stoffe till känslan. Evelina hjälper mig med det då o då. Det är ju egentligen skolans sak men vi har fått ta det för att inte blanda in ännu mer personer runt stoffe. Under tiden evelina var där med stoffe så renskrev jag ett arbete åt henne. Sen körde vi(jag o stoffe) ner evelina till körskolan.
Senare på dagen var vi hundvakt åt lilla Saga. Jag,peter o stoffe.
Och det gick bra att ha den lilla damen här.

Och som jag trodde igår, nu är det ny vecka och nu har kraften återvänt tror jag allafall. Känner mig mycket piggare allafall.
Peter har haft lite innejobb ikväll o kunnat fortsätta så smått med vardagsrummet. För kallt för biljobb idag. Allafall om man inte kan ligga inne i ett varmt garage utan ska ligga ute på snön. Det får vänta lite.
Och peter håller på med nattajobb nu. Försöker laga evelinas dator..och han brukar ju lyckas med datorer så det går nog bra.
Jahopp och imorron bitti är det badet som vanligt på tisdagar för stoffe. Evelina ska med dit eftersom det ingår i hennes projektarbete. Och så karo och jag då förstås.

Inga kommentarer: