2009-02-01

Trött men underbar helg

Helt slut just nu är jag. Otroligt trött är jag även om det varit en underbar helg. Nu väntar en ny vecka. En vecka då vi måste åka med Jennifer på hyposens. Vi skulle ha gjort det i december och gjorde också det men blev hemskickade på grund av hennes då alltför dåliga värden. Nu är vi inne i februari och nu måste vi bara göra det. Så det blir karlstadresa nu i veckan om hon inte blir sjuk. Och efter en sån resa vet man ju att man är helt slut. Min goa dotter jennifer sa idag när vi pratade om det att ja men på tisdag har du ju kurs mamma. Och jo det vet jag väl men det är ju inte förrän kl 17 på dan. Men vad klok hon är den dottern. Klart vi inte kan åka på tisdag. Jag kommer ju vara helt slut efter den resan, som man alltid blir efter hennes hyposens. Istället kanske peter följer med iza o klassen på friluftsdagen. Och framförallt har vi en ny vårdbidragsansökan framför oss som vi verkligen måste få ordning på snart nu. Och jag avskyr vårdbidragsansökningar och allt runt den. Det är mängder av läkarintyg som ska ordnas och helst ska det stå rätt saker i de också. Ja intygen alltså. Och förra veckan hade ena läkaren ordnat intyg, bara det att han eller sekreteraren blandat ihop allting. Och den andra läkaren ska också skriva sina intyg. Och man ska skriva allting själv med. NEJ jag har verkligen ingen lust alls med det. Men jag ska lägga fokus på det nu. Måste ju få in det i tid så att det inte blir nåt glapp liksom. Så just nu känner jag mig rätt mör. Men när man vaknar imorron kanske man förhoppningsvis vaknar med ny kraft...man kan ju hoppas allafall.
Och bilen krånglar och det är nåt nytt fel på den. Nu har peter varit sjuk i helgen och inte orkat ta tag i det, men hoppas att hans kraft snart är tillbaka. Det brukar den ju vara.

Inga kommentarer: