2007-10-02

med i skolan....

ja igår var jag med i skolan här. Var med izabelle hela dan. Gick bara hem för att äta lunch. Vi bor ju så nära skolan så det är ju inte långt direkt.
Jag fick hjälpa till lite i klassen o det var så roligt att vara med. Men ganska trött var man när dan var slut.
Izabelle var så stolt att jag varit med henne en hel dag. Jag såg ju till stoffe med såklart men det var izabelle jag var där med.
Det är mycket viktigt för henne att hon får vara medelpunkten också.
Det är en så bra klass som izabelle går i och de har en jättebra fröken E.
Som verkligen "ser" alla barn.
Hon har ju stressbollar eller det kanske heter antistressbollar som de barn som behöver ha får sitta o greja med på samlingen t.ex
Izabelle använde en sån och vill alltid ha en sån men det är 26 barn o några bollar bara.

Inga kommentarer: