2007-10-26

trött...

ja efter den här hemska veckan så är jag nu väldigt trött.
Och dessutom har jag nu ikväll bäddat rent i evelinas säng. Ja det var otroligt välbehövligt o eftersom mina barn hjälper mig med annat så kan jag gott hjälpa de bädda rent nån gång.
Sen har jag rensat upp i glutenförrådet.....ja de glutenfria produkterna då. Fått väldigt bra ordning där som det känns. Förut fanns vårt gf-förråd i källaren. Men på sikt ska det bli en tvättstuga där och då måste man ju flytta undan sakerna när det ska renoveras. Så nu befinner sig de produkterna i ett förråd på övervåningen som förut var klädförråd o nu får ge plats åt annat.

Våran nya avlösare/ledsagare P. har varit här o träffat stoffe. De har spelat bordsspel. Jag sitter med i köket då o är både med plus att jag kan pyssla med annat såsom att plocka med grejer i köket. Det är första gången som vi fått en så bra inskolning på nya ledsagaren/avlösaren.
Stoffe kan lära känna henne i lugn o ro o i lagom stora doser per gång.

Inga kommentarer: