2007-11-06

bushumör....

ja eller typ svår damp har hunden haft idag. Jag har haft för lite tid med henne o det känner hon av direkt. Jag har satt in mängder med papper i olika pärmar här och det tar ju sin lilla tid. Peter har varit på orkesterutflykt med jennifer,de andra från orkestern och andra föräldrar. De hade haft en trevlig dag när de kom hem,men han var trött.

Så fastän jag hade wilma ute länge här på fm o hon fick rasa av sig så var hon ett jehu här inne.
Och tränar gör vi ju hela tiden. Men det verkar behövas ännu mer utmaningar för damens del.
Igårkväll testade jag en liten snabb grej med henne när hon hade ett av sina tokryck.
Jag testade att knäppa med höger hand o säga höger o samma med vänster för att se om hon följer ljudet bra. Jodå inga problem här inte.
Kanske inte kommer funka i längden men det är kul att se hur himla snabbtänkt hon är. Och man lär få vara finurlig för att se till att hon får utmaningar som räcker till.

Inga kommentarer: