2007-11-06

jag drömmer...

om ett arbetsrum,en ny tvättstuga,bubbelbadkar i ett fint badrum,garage....och ett hus på landet där man kunde bo i harmoni med naturen med sina ungar,hundar o katter. Men vi har bara letat hus på landet i 5 år nu,ja mer ändå men speciellt ända sen vi köpte det här huset.
Tro vad som kan bli verklighet av det här. Ja en ny tvättstuga antagligen eftersom peter rivit ur gamla bastun o ska nån gång börja göra ordning en tvättstuga åt mig. Jag har en nu med såklart men den är så opraktisk.

Men tänk att ha ett arbetsrum till allt pappersarbet som det blir. Men jag vet det är bara en dröm. Jag hoppas när våren kommer att det är en tvättstuga som allafall håller på att bli nåt....
Och att vi förhoppningsvis ritat på ett garage o lämnat in bygglov för det. Skulle behöva ett utbygge med men det får väl vänta. Vi vill ju inte ha vrålstora lån på huset o då får det ju bli när man har råd. Plus att peter bygger det mesta själv o han måste både orka,ha motivation till det osv...

Inga kommentarer: