2007-04-28

cirkus...




för ett tag sen så vann stoffe 2 biljetter till cirkus wictoria. Pappa peter hade skickat in till lokaltidningen här o han vann 2 biljetter. Jag låg sjuk då så jag hade ingen möjlighet att gå på cirkus med stoffe. Men då ville gärna jennifer gå med honom. Så jag körde bort de o jennifer har ju egen mobil så hon lovade ringa om det krisade. Stoffe såg mycket fram emot detta. Egentligen så tål han ju inte hästar men vi premedicinerade och det gick bra.

Det här är ganska stort för stoffe har aldrig förut kunnat gå på cirkus. Peter försökte en gång när han var nåt år,då skrek han i panik o det var bara att åka därifrån med han.
Nu gick det ju bra förutom de sista 10 minuterna då stoffe tydligen krypit runt bland bänkarna o under de. Men när jag hämtade de o vi åkte därifrån så frågade jag jennifer "men att du inte ringde då"
Då säger hon liksom så självklart "ja men mamma det var bara 10 minuter kvar då,så det gick bra"
Ok tänkte jag en storasyster o tjej som verkligen kan "läsa av" situationen o göra en vettig bedömning. Hon är så duktig min tjej. Men det vet hon ju om också. Men det tål att sägas igen.



Inga kommentarer: