2007-04-14

påpälsad....

ja så tyckte nog grannen här om mig idag. Han gick omkring i shorts och det gjorde ju peter också. Men han hade lite roligt åt mig när jag hade på mig en stickad tröja med polokrage och vindjacka utanpå det i VÄRMEN.....(grannen alltså)
Jag kraxade....jo men jag är sjuk..med hes röst.
Jag vet av erfarenhet att så fort jag tar av mig då kommer det tillbaka så för att skydda både halsen o resten av mig så måste jag gå påpälsad....men så roligt är det ju inte när folk undrar om jag inte riktigt har koll på vilken årstid det är. Men det är ju inte riktigt så det är.
Och jag skulle också vilja gå i shorts men det får vänta.
Idag orkade jag allafall köra barnen ner till badhuset för deras "plask o sim".
Första dagen nu på flera dar som jag inte fått svimningskänsla.
Så det är ju ett stort plus.
Nu kan det väl förhoppningsvis bara bli bättre....

Inga kommentarer: