2007-04-18

onsdag,sjukt o möte....

ja så var det onsdagkväll o jag är fortfarande sjuk o nu är jag mer än trött på det här. Jag ger snart vad som helst för att få sova en natt. Så kul är det inte att behöva sitta upp o hosta tills klockan är 3 på natten o sen somna av ren utmattning. För att ryckvis få sova 45 minuter eller så.

Idag har vi haft både skolmöte och jennifers hyposens i karlstad. Och till karlstad var man ju tvungen att åka även om man är sjuk. Peter kör ju tack o lov. Men nu är han o jobbar så jag fick köra hem från degerfors där vi lämnade av han.
Skolmötet gick väl bra tack o lov. Saker o ting verkar lösa sig inför hösten för stoffe. Än tänker jag inte ropa hej men det ser väldigt hoppfullt ut inför hösten. Och hans nuvarande assistent blir kvar tills slutet av september för att skola in den nya.
Känns som ett bra upplägg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att det ser ut att lösa sig med skolan!! Men du behöver nog kanske penicillin igen. Ring doktorn omedelbums! Du måste ta hand om dig ordenligt!!

annorlunda mamman sa...

ja än vågar jag väl inte hoppas på nåt. Men de har redan bestämt sig för en del positiva saker så det känns ju bra.
Nja det där med doktorn jag vet inte jag. Risken är att sjukan kommer tillbaka då jag blir nedsatt i immunförsvaret av penicillinet. Vaknade med ögoninfektikon i morse :(

Anonym sa...

Zinkbrist?

Anonym sa...

Det låter väldigt positivt med skolan för stoffe, det är ju jättebra !!

Susanne