2007-04-28

dans...


idag skulle iza o hennes dansgrupp dansa på stan. Det är ju "dansens dag" idag,som firas över hela världen. De skulle vara utklädda till hundar o målade som hundar. Evelina var snäll och målade izabelle så här fin. Eve hade ju övat på teatersminkning när hon var med i "trollkarlen från oz" i vintras. TACK för det evelina. Sen har vi en snäll granne här som jag fick låna hundöron av så jag säger tack till E. med.
Iza har varit så mycket sjuk i vinter i olika infektioner o lederna har krånglat. Så det var inte riktigt samma iza som dansade i höstas.

4 kommentarer:

Anonym sa...

oj. försvann min andra kommetnar eller lades den bara hos godkänningscentralen?

Jag undrade lite om medicin till krupp-barnet samt om jag fick maila dig.. Om det nu var så att min kommentar försvann..

annorlunda mamman sa...

vad har du skickat för mer kommentar? Jag måste godkänna först verkar det som. Javisst får du maila mig,har du mailadressen?

Anonym sa...

Vilken fining :)

Eve sa...

man tackar för de orden man fick då TACK!

det blev ju en fin iza i alla fall... ha det bra