2007-03-25

APASSIONATA....

ja det ska 2 av mina barn på nästa söndag. Så igår fick jag hjälpa sebben att boka biljetter till både showen på globen o tågbiljetter.
Kolla showen här .
Han o lillasyster jennifer ska åka dit. Jennifer är bara 12 år så detta blir ett äventyr för henne att åka till sthlm med brorsan. Och jag bävar lite för hur ska det gå....hönsmamma.
Nä jag ska försöka tänka positivt nu. Som jag ser det blir det svåra tunnelbanan för de.
Sebbe blir ju 19 i sommar o när jag var lika gammal som han är nu,alltså 18.5 år då bodde jag i sthlm. Ja det är lite skillnad.....
Det blir tågresa för de eftersom det är både bekvämare o billigare än att åka buss. Vi kör de till örebro på söndan då så de kan ta tåget därifrån,annars passade tågen så dåligt.
Men jennifer är också van att röra sig i miljöer med mycket folk. Hon har ju varit med pappa på musikfestival de 2 sista åren.

Inga kommentarer: