2007-03-06

huh så trött....

jag är nu. Idag har vi åkt till karlstad fram o tillbaka för hyposens och för läkarbesök för ett av våra andra barn. Det som blir så jobbigt är ju att vi måste ha med oss småttingarna med. För en kille som har autism kan ju det vara ganska jobbigt. Men idag laddade vi upp med varsitt gameboy,så stoffe o iza hade det. Så ditresan gick ganska bra. Men hemresan då var izabelle så där grymt trött igen. Hon är extremt blodsockerkänslig. De hade ätit lunch innan vi åkte. Och vi hade med mackor o hon fick en banan med. Varsin festis fick de också.
Men vi fick köpa ännu en banan på vägen hem o då var hon vit i ansiktet. Hon är mycket mer känslig på det viset än brorsan. Egentligen skulle jag vilja ha ett svar på varför hon är så blodsocker känslig.

Jag är hemskt trött nu ikväll o borde ha sovit för länge sen. Men så mycket som måste fixas med innan morrondan. Jag har inte sovit bra alls de sista nätterna eftersom min nacke krånglat så. Så inatt sov jag knappt nåt alls.

Nej nu somnar jag snart över tangenterna här......så gonatt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du är piggare idag och att nacken är bättre. Ska höra om min kompis har någon dundersalva åt dig :)

annorlunda mamman sa...

ja det vore inte dumt med en bra salva. Svårt att få dit själv bara men jag får väl be en av mina döttrar. Tjoa till om du får tag i nåt.
/ingrid