2007-03-25

söndag...

o jag är fortfarande sjuk. Nu har jag varit sjuk i 10 dar o det börjar väl kanske bli dags att ringa doktorn min :(
Har fortfarande lika ont i kroppen,feber och hemsk hosta. Febern sitter väl i eftersom jag inte kan vila värst mycket.
Idag har peter o sebben testat sin nya svets. De blir aldrig för stora för leksaker pojkarna.....
Peter har lagt lite mer klinker o innan dess har han ju både jobbat på jobbet o fixat med lite annat här.

Nu ska det förhoppningsvis läggas mer klinkers på onsdag...är det utlovat.
Det ska bli underbart när de ska börja foga kakel o klinkers så jag snart får tillbaka min toa härnere som då har omvandlats till ett badrum.

Evelina har tatt en premiärtur på eumoppen för året. Hon hämtade upp jennifer vid badhuset åt mig då så jag slapp ut ännu en vända. Och ja jennifer har moppehjälm.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du blir frisk nu då! Här har vi snuva och hosta. Torsten har ont i halsen och är hemma han med.