2007-03-22

bästa presenten....


det var mp3 spelaren det. Det han mest av allt önskade sig var stålmannendräkten men den bästa presenten var mp3:n.

Han har ju flera syskon som kan hjälpa till att lägga in låtar som han tycker om. Han var inte speciellt intresserad av musik förut men när melodifestivalen var o hade deltävlingar så ville han ibland se det med jennifer. Så då blev han intresserad. Det han mest har är inlagt nu är melodifestivalen 2007 och spirit med bryan adams. Det är en låt från den tecknade barnfilmen med samma namn. Så idag till o från karlstad lyssnade han i bilen hela tiden o försöker sjunga med även om det än bara blir ett mummel som retar gallfeber på ett av syskonen speciellt.

Han hade idag sagt till pappa "sjunga är mitt liv det"
Wow vilken liten kille jag har

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är utmanad på min blogg.

annorlunda mamman sa...

ja jag såg det o jag antog ju utmaningen :)