2007-03-19

vilken duktig son....

jag har. Jag har legat sjuk några dar nu. Sebben min äldsta son hjälpte mig mycket igår. Jag frågade om han hade lust att tvätta bussen våran.(pappa jobbade o bussen var tvungen att bli tvättad).
Jodå han åtog sig det gladeligen. Och dessutom lurade han med sig sin minsta syster ut. Så izabelle o han tvättade bussen igår. Han lät t.om iza köra med högtryckstvätten. Men pedagogisk som han är , så förklarade han o visade på stenar hur de skvätter iväg. För att visa hur hårt det blir. Nu var han ju med hela tiden o höll koll. Men det var 2 glada som kom in när det var kväll. Kan ju säga att de höll ju på i flera timmar.

Tänk vilken lycka att ha en så snäll storebror. Kram till dig min son för att du är just den du är.

2 kommentarer:

Eirene sa...

Vilken go grabb du har! och samtidigt lät det lite skoj att skjuta på stenar :) Ungdomar när dom är som bäst, är underbara!

Anonym sa...

Vilka goa ungar!