2007-03-24

utmanad....

Jag har blivit utmanad av anna.
Spelets regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Gillar inte att åka båt.
2. Gillar att prata
3. Jag gillar inte ormar.
4. Har en viss hundfobi trots att jag har hund själv....det ni. Närå skämt åsido den beror på att min hund blev atackerad för några år sen av en schäfer o de gillar jag inte. Då var izabelle liten o satt i vagn o var ruskigt nära den atacken. Min hund blev bara som en skurtrasa i munnen på schäfern.
5. Vill ha min ordning i mina köksskåp och bland mina papper.
6. Är en riktig researcher och snabbt får jag fram informationen.

Jag utmanar....
siv
linda
pillan
china
lena

hm kommer inte på nån mer nu som inte är tagen...

Inga kommentarer: