2007-03-16

storm...

har det varit ute här hos oss idag. Det blåser hemskt o regnar massor nu ikväll. Jag börjar bli sjuk och evelina mår väl ungefär likadant. Med min reumatiska sjukdom börjar det alltid med feberkänsla och ont i kroppen. Och så är det just nu. Har jag tur mår jag bättre imorron *hoppas*.
Vi har idag skaffat mosaiken som vi ska ha i badrummet just där hörnduschen ska vara. Och sen ska det ju vara en annan sorts klinkers på resten av golvet. Nu har det utlovats klinkerläggning till veckan. Först måste ju golvet tätskiktas lite mer o det hann ju peter med en vända av idag.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, stackars dig som mår dåligt! JAg har inte märkt av någon storm, men är för trött för att märka något. Somnade med T halv nio och vaknade nyss (midnatt). Ska gå och knoppa igen. Hoppas du snart är bättre!!

Anonym sa...

hej ingrid.

Nu testar jag bara här , och ser om det går att skicka.

susanne

annorlunda mamman sa...

det funkade ju bra :)

annorlunda mamman sa...

ok det inlägget var ju till dig susanne.

Unknown sa...

Hej Ingrid!
Roligt att du med skaffat blogg.
Söta barn du har!
Spännande hur det blir i badrummet då allt är klart :-)

Anna-Karin

annorlunda mamman sa...

har du också blog annakarin? Vill du inte skriva här så kan du maila mig. 0702573274@telia.com